onsdag 10 augusti 2011

Runtime




En bild på mina svettiga löpardojor, som ni har längtat va?? Ähhh jag är la bränd...
Varit ute en sväng och plågat benen iaf. Sjukt nöjd över detta för jag är precis utsketen, så en stor klapp på egoaxeln.

Har även varit på fika idag med alla sköna mammor. Super trevligt som vanligt. Och tog efteråt äntligen en sväng till Hemma hos oss. Kom dock tomhänt därifrån och faktiskt lite besviken på deras utbud. Fast det kommer säker mer, det är ju bara aug trots allt.

Nej om jag skulle ta och överraska mig själv med lite teve?!?

Tuuuddeelluu
xoxo

2 kommentarer:

  1. Duktiga du som springer så flitigt! Synd att du inte hittade nåt på Hemma hos oss, men det kommer väl fler tillfällen... ?! =)

    SvaraRadera
  2. Thank u dear! Ja jag har kommit in i ett bra tempo nu. Gott när man känner att man vill springa och inte som tidigare att dö hade varit behagligare:) Lovar att det blir fler tillfälle!
    Kram

    SvaraRadera