tisdag 22 november 2011

Dagens MostHave

Helvete i höjden vad jag har pimpat loss idag. Putsat fönster, bakat glöggmuffins och slängt upp julgardinerna. Inte helt ok en vecka innan advent men försök stoppa mig. Idag ska jag tipsa om självaste julaftonsoutfiten för att riktigt spika ner spiken i kistan.


Leggings  - 45% Akryl,35% Polyester,15% Bomull,5% Elastan
Lindex 149:-

Jag like alot när det händer lite rock n roll på benen. Leggings med resår är ju klart givet på årets största ätardag. Vore bara korkat att klämma i sin i ett fodral, om inte annat smärtsamt när det trycker på. För alla gör väl som jag och äter tills det sipprar ut ur öronen på en?!? Och så toppar jag det med godis....


H&M 199:-

Här har vi ett riktigt tält att smyga runt i. Alla köttbullar och prinskorvar kommer att gömma sig bra i denna stickade burkan.


Pave Diamond Earrings
Accessorize ca 170:-

Bling i granen och bling i öronen. Lite tjusig ska man väl ändå vara på självaste tomtedagen.

Sådär ja över en månads framförhållning, inte dåligt för en som inte gillar att planerar... Fast hellre i god tid än stress i sista stund... Tror jag vuxit upp.

Trevlig kväll!

Tuuudddeeluuuu
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar