onsdag 21 december 2011

Dagens MostHaves

Tjena mina damer och herrar. Nu vankas det triss i dresses och sen har jag bestämt mig för jullov. Jag har inte tid att ägna mig åt mode utan köttbullarna behöver min fulla uppmärksamhet. Dessutom så tänker jag invänta vårkollektionerna för nu är jag bra sugen på nytt.
Men först dessa godbitarna:


ASOS Pleated Strapless Dress with Curved Neckline
asos.com 345,32:-

Ho ho ho santas lilla röda. Ja tänk den som kunde klämma i sig detta korvskinnet och komma undan med det... Satans trevligt pris så det kanske är värt att prova?!? Finns i svart med för er som vill vara diskreta(?)


Mango 599:-

Jag gillar spets very much. Galet trevligt. Blir liksom sexigt fast välklätt, bra helt enkelt.


Tiger of Sweden 3495:-

Om jag ska vara ärligt så vet jag inte om jag visat denna blingklänningen tidigare. Det passerar ju en hel del paljettklänningar i min väg... Men den här tål att visas igen så det gör inget.


Sådär ja alla därute nu var det slut för denna gång. Punkt för höst 2011 och öppna armar för vår 2012. Modemässigt så ryktas det om träningsbyxor delux, ärmlösa skjortor och vitt med vidd... Spännande.

Jaha då var det bara en sak kvar att göra och det är att önska er God Jul och Gott Nytt År så hörs vi 2012!!

Tuuudddeeeellllllluuuuuuuuuuuu
xoxo

4 kommentarer:

  1. Åh, saftiga dresses. Speciellt den sista! Va billig den va... jag handlade en bjus på nelly.se: http://nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/kläder/blusar-skjortor/sisters-point-913/erwin-top-913233-14/

    Den blir nog askalas till ett par tajta jeans och klackar!
    Ja, jag har spolat den bohemiska stilen... nu är det fräsig som gäller!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Rättelse: En blus (med talfel).

    SvaraRadera
  3. Kan inte se länken tyvärr:( Men jag älskar alla blusar så den är säkert jättefin! Vrålsnyggt med pumps och astajta jeans till, oh yes! Så du ska sexa till dej lite?! Inte fel;)
    U go girl!

    SvaraRadera
  4. Ja, nu är det tillsexning som gäller! XD Puss

    SvaraRadera