måndag 14 februari 2011

Tips från coachen-"Lite vårfint"

Då har jag varit å hardcore shoppat lite inför våren:

Päls! I fusk variant, såklart. Har väl inte passerat någon att päls is da shit alltime i dagsläget. Nu har även jag införskaffat mig en liten ludensak att tassa runt i här på vårkanten. Kommer värma tuttarna perfekt innan solen hittat fram rejält för att värma våra kalla svenska näsor. En snygg farfarströja i svart under och ett par läckra svarta jeansleggings i slimmande format till och smack, succén är ett faktum. Ett par schysta ankelboots skulle vara grädden på moset. Sexy!

Stekartröjan för ljumma sommarkvällar ala rosé och fanta. Pippi Långstrump gör comeback, här i en tjusig kopia från Lager 157, 250 riksdaler thank u very much. Ett par slappa chinos i beige och tygskor till i vit och semesteroutfiten är räddad.


Dessa tröjorna tycker jag är fantastiskt roliga. En enkel skön och mjuk collagetröja som får en sofistikerad look genom att man lappar armbågarna. Detta har ju varit ett återkommande fenomen på gubbkavajerna i alla tider men nu har någon smart jävel kommit på att man kan faktiskt använda sig utav dessa skinn/mocka/tygbitarna på andra ändamål, sååååååååååå genialiskt. Varför är inte jag upphovsman till detta????? Suck... Denna formen av detaljer kommer att tar över i min garderob i vår har jag en känsla över, har redan en kofta i grått från Lindex som jag bjuder på med:


Härlig nytvättad å fin. Lite galet foto... Cool detalj med den lilla dragkedjan framtill, easyaccess till härligheterna. Lapparna på armbågarna såklart och en längre rundad tappning baktill. Enkelt snygg kofta med braiga detaljer som lyfter. Snygg till jeans bara eller en tajtklänning.

Känns fint att man har spenderat lite mer pengar och hjälp Sverige en bit på väg från finanskrisen.

Tudddeeeeluuuuu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar