onsdag 16 mars 2011

Tips från coachen-"Vårjackor"


Soaked in Luxury Fellback Terrakotta på Bubbleroom.se

Efter en brutal och smärtsam vinter så satsar jag på färg, färg och åter färg när det gäller årets vårjacka. Alla knep är tillåtna för att pigga upp och förgylla vardagen. Gillar denna parkas varianten från Soaked in luxury 799:- som jag hittade på bubbleroom.se. Fantastiskt det här med internetshopping, kan ju tassa runt i butiker dygnet runt.

 Soaked in Luxury Watson Jacket Bubbleroom.se

För en lite mer dressad look så rekommenderar jag det här lilla tygstycket. En upphotad version av trench coaten och även denna av märket Soaked in luxury 999:-, vilket förövrigt är ett helt underbart namn på ett klädmärke. Jag är ju lyxens drottning! Hahahaha eller vill. Tacksamt att det finns lyx för en lagom peng innan jag blir miljonär och går bananas på riktigt.

Tudellluuuu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar