tisdag 6 september 2011

Flipperboll

Hör och häpna men fröken glor på fotboll. Eller flipperboll. Satan vad bollen flyr över planhalvan. Blir alldeles yr. Ska inte ägna mig åt något expert utlåtande som jag annars alltid gör... MEN varför har svenska herrar så förbannat svårt att trycka in den lilla bollen??

Dåligt med ögongodis nuförtiden med tycker jag. Ursäkta mig men Zlatan liknar mest en rysk hallick med en bad hairday. Tacka vet jag -94 och alla hunkar som dansade runt på plan. Oj oj det var tider det!

Nåväl, nåväl ska nog knappa vidare på fjärren och hoppas på någon kletig tv-såpa ist.

Dagen har annars inneburit det obligatoriska tisdagsdoppet. Har också hunnit med två promenader och längtar tills imon när jag ska besöka gymmet för första gången. Hell yeah.

Nu önskar jag god afton.

Tudeluuuu
xoxo




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar