torsdag 3 februari 2011

Tips från coachen-"F**k me shoes"

Jag har varit på skorshopping igen och tillfredställt mitt "sex and the city" begär.
Gick lös på Deichmann, sicka snygga pjuks stället har tilll en rimlig slant! Jag köpte givetvis två par=)
Le rosette! Lite kopia på Paris Hiltons kollektion fast till ett pris av 229 kronor, high five! Smack. Ska jag ha när jag leker desperat hemmafru på dagarna.


Å så sametspumpsen som är ett måste! Nu när jag kommer i dem så var det ett självklart val att införskaffa. 249 riksdaler med dessutom gör vilken kvinna som helst tårögd av lycka. Mycket läcker detalj med rosa insida, glamour!
Deichmann har faktiskt många läckra shoes att frossa i. Många roliga varianter och kostar de inte mer än 250 spänn så kan man börja leka lite!

Tuddeluuuuuu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar