söndag 20 februari 2011

Tips från coachen-"Speedy gonzales shopping"

In, gör en volt och sedan ut igen. Det är speedy gonzales shopping det. Man tassar in i en butik, gör ett aerovarv och under denna repan plockar man på sig precis vad som verkar läckert just för ögonblicket. Det är lika spännande som att skrapa en trisslott, kommer det att vara någon vinst eller inte?!?! Jag var på HM i fredags och utförde en speedy och kom hem med detta:

Puderrosa söt kofta för 99kr! Priset gjorde helt klart att den fick följa med mig hem och flytta in i min garderob. Men puderrosan är en underbar vårfärg som kommer bli ursnygg till jeansen.


Mag t-shirten is back. 99kr, tummen upp. Tänkte att jag skulle öva på denna billiga variant och se om jag blir kompis med modellen. Man lider ju ändå av lite fettma och tröjan slutar ju precis där bilringarna tar vid=)


Svart linne 69,50kr. Slappare modell med rundat nertill, mycket trevlig detalj.


Speedy shopping är lite dubbelglädje dessutom. Du har ju inte en aning om det kommer att passa eller om det blir riktigt bra när du springer till kassorna och rasta ica-bankens pluskort (bonus på alla dina köp!! Så självklart).
Shoppingen går så fort med så du kommer hem har du glömt vad du handlat och du blir överraskad på nytt! Dessutom är det en tredje glädje när man undersökt sin påse och testat plaggen om det dessutom passar så som det gjorde i huvudet på dig i butiken. Mmmmm najs, kvinnostimulans.

Tuudddeeluuuuuu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar