lördag 21 maj 2011

Tips från coachen-"Blompill"



Goddagens alla blomster lovers! Har lekt mitt i naturen idag och planterat några kvastar med pelargoner. Inte fel att ägna en kvart åt denna syssla då det är mycket rogivande för själen. I och med att jag håller på med en diet och tänkte tappa lite kilon (sisådär en hel nioåring) så får man se till att underhålla sig med världsliga ting. Shoppingen blir ju tyvärr lidande när man håller på och ska försöka slimma till sig, därav att mina tips har lyst med sin frånvaro. Nog för att man kan tipsa loss ändå men hjärnan och inspirationen är minimal utan choklad.
Tänkte nämligen att jag skulle slippa bada i vassen i sommar men jag vet i f-n alltså. Är såååå tråkigt att hålla på. Blir nog att jag får ställa mig där ändå med ett paket Ballerinakex. Men tänk vad glad sonen ska bli när han har en alldeles egna uppblåsta val att skumpa runt på och den bjuder på Ballerinakex med dessutom! Ett i alla fall....
Blommor blev till vikt....hmmm...

Tuuudddeeellluuuuu

1 kommentar:

  1. hahahahahha! jag går av vad bra! Du kommer fixa det gallant (eller hur nu det ordet stavas?) Tack för ett nytt tips iaf! Det gillar vi i massor.. Ses på torsdag hoppas jag!

    SvaraRadera