söndag 22 maj 2011

Tips från coachen-"DIAMANTER"



Har kommit på att jag ÄLSKAR bling-bling, krims-krams, tingel-tangel, glim-glam eller som man säger i folkmun: DIAMANTER! Är som en satans skata när det kommer till saker som gnistar och utsöndrar ett blänk. Så tänkte nu när det vankas bemärkelsedag att jag skulle önska mig ett par riktiga rackarbajsa-bling. Eller en liten plopp sådär på öronsnibben rättare sagt, för nog blir det en liten plopp. Det viktigaste är att de är äkta. Det skulle sitta fint. De är ju the girls best friend och det har faktiskt inte jag kommit på. Så hur många vänner har man då??
Jag tror att en kvinna behöver fyra olika väninnor för att det ska gå ihop sig för henne.
*En att skvallra med (öronhängena)
*En att gråta för (ringen)
*En att skratta med (armbandet)
...och en att göra allt det tidigare skrivet (halsbandet). För när halsbandet inte passar vänder hon sig till de andra smyckena för att piffa upp sig.
Hahahaha kan vara det töntigaste och geggigaste jag kommit på men vad f-n jag bjuder på det. Metaforer är det som får livet att bli lite bättre och jag bör nog skriva en bok om ändamålet. Eller en om ordbajsning.

Tudeluuuuu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar