onsdag 8 september 2010

Tips från coachen-fluffshoppa lite skönhetsprylar



Jag har varit och paketshoppat lite "bra och ha saker" inför hösten. Hösten är = mörker och kanske lite ångestladdat, iaf för mig. För att pigga upp tillvaron så gick jag lös på lite Estee Lauder prylar! En ny mascara, volymklagg som man ska ta innan mascaran, ögontvättremover och läppgloss, det perfekta kittet! Sen är ju jag en liten nörd på att ha samma sak av samma märke, the more, the better=) Så nu känns det lite bättre att hösten lurar runt hörnet för jag är förberedd och plånboken är uttömd. Kommer att sitta en toksnygg kalaspingla i soffan framför idol på fredagkvällarna för hon inte har råd att ta sig någonstans men det är det värt.




Gillar att frisörer har kommit på att deras j-vla dyra droppar är ingenting för den vanliga döda människan . Franck Provost tycker jag luktar snask och håret känns som en reklamfilm efter duschen. Å så är det lite volym på sakerna så det inte tar slut efter en halvtimme!

Tudeluuuuuu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar