fredag 22 juli 2011

Fredagspuls

Har flängt runt som en speedad Duracellkanin på crack idag. Energinivån var något över det normala. Jag å lillfisen drog iväg på shoppingrunda efter lunch med planen att spendera massa pengar. Men det funkar dock aldrig när man jobbar under stress. Vill man sprida klöver runt sig är det nästintill en omöjlig uppgift. Hittade en vrålful mössa i tunnare material för friska kvällar till lillfisen bara.



Ja ni ser ju. Allt klär en skönhet men ärligt det såg bedrövligt ut. Vet ej vad jag tänkte, modellen var ändå med mig så jag hade kunnat prova den men icke. Tur att den bara gick lös på 30 pix. Ingenting till mig alltså i klädväg utan bara vit färg att måla om pallar och tamburmajorer med. Tittade på Ernst igår.
Klämde in en löprunda med så nu är jag precis som en hög äppelmos.

En liten sak till:
Bomb i Oslo, inte ok! Dags att börja agera....

Tuddelluuu
xoxo
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar