lördag 30 juli 2011

Vad är en bal på slottet....

Styrde kosan mot svärpäronen idag för lite lunch. Snörade på mig skorna och började min resa, för det är en resa med den j-vla backen som  precis innan man anländer. Sen kom jag på den briljanta idén att jag skulle springa hem efter maten... Hjärna säljes för jag använder visst inte min. Hur tänkte jag där? Inte så mycket som vanligt. Blya tungt innan jag kom hem men det är invägning imorgon så det är bara att springa på med köttbullsrapar.

Var på H&M en sväng med och har nog försett lillfisen med hela deras höstkollektion. Ska inte handla till mig innan kilona är i fas så jag öser tyg på minime istället. Små kläder är så roligt. Gillar H&M och deras barnkläder, moderna och prisvärda, fashionista som man är;) Slukar modetidningar på löpande band här för att bli uppdaterad inför hösten 2011. Älskar hösten modemässigt!









Tuuuuddeeellluuuuuu
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar