onsdag 26 oktober 2011

Blinka lilla stjärna där...

Nu har mamma skata varit i farten igen och sökt upp lite mer bling. De läckraste leggings jag någonsin skådat och ett litet linne på de. Synd bara att brallorna är sjuk obekväma.... Inget "vill man vara fin, får man lida pin" längre när man blivit mamma. Finns en anledning till att mjukisbyxorna slits mest härhemma. Får se hur jag gör...


Båda ifrån min nya favvo-butik GinaTricot. Satan i gatan vad mycket fint de har fått in, speciellt för en liten skata som mig.

Det är nämligen så att på fredag väntas det party med the mamas. Därför det ska glittras lite extra. Tror att jag t.o.m ska hämta nere lite julgranskulor och smycka mina öron med för bästa helhetsintryck. Öronpimp is the shit.

Åhh så tjusig jag ska bli.

Tuuuddeelluu
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar