lördag 8 oktober 2011

Tingel-tangel!



Paljetter säger jag bara och skatan i mig blir helt till sig av paljetter. Hösten 2011 ska gå i blingandes tecken för att piffa upp vardagen. Det vill jag lova att det gör. Ska gå på glimmjakt hela nästa vecka. Behöver paljetttoppar, linnen och en kofta att slänga över axlarna. Kanske en klänning med så man riktigt blänker loss i nattljuset... Shorts? Nää det lämnar jag till tjugo-åringarna men det är galet coolt.


GinaTricot bjuder upp till fest, 149kr

GinaTricot, 129kr. små detaljer med bling är läckert. Most have ala Jessica.






VILA Glenda Top Frosty Grey på Bubbleroom.se
VILA, 449kr. Om man vill glittra lite extra. Gillar modellen på toppen, ett par schysta jeans och sen är man het på riktigt.



Och så var det därmed klänning. Ska man så kan man lika väl smacka på och gå all-in med ett rött fodral. Rött är höstens modefärg och här dödar vi två fåglar med en sten.

TFNC - Natasha Dress
Nelly.com
Inte för att jag någonsin i hela mitt liv skulle pilla i mig en sådan klänning, för jag kan inte tälta i ett sugrör. MEN ni med de rätta kurvorna, please do!

Tuuuddeelluuu
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar