lördag 15 oktober 2011

La restaurang besök

Jag och min baby har varit och snaskat i oss finmat ikväll med matro. Glömde fota så ni får fantisera fram lite lammracks.

Längtat halva veckan efter denna kväll. Baby höll tom slutdestinationen alldeles hemlig för jag älskar överraskningar.

Planerat outfiten i minsta detalj för en lyckad afton på stan bland folk, ren lycka för ett fruntimme som jag.

Men när man väl ska får lämna 50 skyltarna så vaknar jag givetvis imorse med halsont och täppt näsa... Inte ok... Kom hem här nu med feber. Bu bu.

Men det var ändå underbart att få en liten dejt, händer ju aldrig nu förtiden.

Så nu ska jag krypa långt ner under täcket och drömma mig frisk.

Tuuuddeelluu
xoxo


2 kommentarer:

  1. Va typiskt att du blev sjuk, men mysigt ändå... Var någonstans var ni?

    SvaraRadera
  2. Rena skiten:(( Det blev Georges, mums mums.

    SvaraRadera