fredag 18 mars 2011

Tips från coachen-"Blunda och dröm om morgondagen"

Finns inga tips i världen som kan förhindra detta inlägg fyllt av hat. Det kom över en decimeter snö i natt. GGRRRRRRRRR jag blir så jävla, helvetes, satans förbannad! Det är den 18 mars och snön bara dalar ner, INTE OK. Inte för att man kan göra ett skit åt att nederbörd faller ner men nu är det dags att lacka ut alldeles. Vad sysslar han däruppe med egentligen, semester? Och det finns de som tror på att det finns någon i molnen, vilket skämt. Jag ska inte gå ut genom dörren idag i ren protest. Ska dessutom tassa runt i bikini, kleta in mig i kokosolja och köra sommarplågor på spotifyn hela dagen. I och med att det är fredag så ska jag banemej blanda paraplydrinkar för att verkligen dämpa min snöångest.

         

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar