torsdag 10 mars 2011

Tips från coachen-"Sveriges värsta bilförare"



Varje torsdag klockan åtta tänds det ett ljus i mina ögon av lycka och förväntan. Sverige värsta bilförare sänds och det är heeeelt fantastiskt kul! Jag har inte garvar ner mig så fullständigt över ett teve program sedan ja jag vet inte när. Jag bokstavligt talat vrålflabbar och läcker i brallan av skratt när detta gänget av jubelidioter försöker köra bil. Detta har ju varit i farten ett par säsonger nu och faktum var att jag tänkte men va f-n ska inte de lägga ner snart men som tur är så lät jag mina blå glutta vidare. Det är säsongens ihopa plocka av folk som gör det. Fartdåren Gabbe, Muminmamman med sin biff till son och piff och puff tvillingarna. Gabbe kör så mina tårar sprutar! Nu är det dock längt in i programtiden men fartdåren är kvar så det är bara att bänka sig framför burken på torsdag och njuta.

Tudeluuuuuuu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar