tisdag 1 mars 2011

Tips från coachen-"Sök upp fågelkvitter"









1 mars i kalendern och jag hoppas verkligen att det betyder att det är dags för vår. Har då f-n inte sätt så mycket snö och minusgrader sedan Jesus gick i kortbyxor! Det är INTE ok. Är så in i h**vetes trött på denna väderlek så jag tror att jag smäller av snart. Vitt har liksom aldrig direkt varit min färg och att ständigt behöva glo på den när man sticker ut näsan genom dörren suger fett. Hade jag dessutom fått en krona för varje vurpa som har utförts så vore jag miljonär idag! Min ljumskar är inte där de borde vara tack vare alla de gånger benen hamnat i splitt efter en praktvurpa. Vill dessutom tillägga att jag är vig som ett kylskåp så oddsen är inte på min sida...  Tur att man är vaderad så fallen inte blir fullt så hårda på vägen ner.
Men som sagt så är det första mars idag och förhoppningsvis leder det till plusgrader och lite solsken. Detta märkte jag under en promix igår att det faktiskt råder fågelkvitter i trädtopparna och det är inte fel. Så tassa ut och sök upp detta ljud om du som jag spyr på att det fortfarande är kallt och j-vligt. Det är en liten tröst i väntan på våren.

Tudeluuuuuu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar