torsdag 17 mars 2011

Tips från coachen-"Vårfin in på bara huden"

Jag har bestämt mig! Jag ska slänga alla gamla bh:ar och trosor till deras öde och införskaffa mig en helt ny undergarderob. Det hetaste just nu är just underkläder så varför inte hänga med trenden. Börjar nämligen bli lite trött på mina urtvättade bomullstrosor som räcker enda upp till armhålan och på alla dessa bh:ar vars stålbygel är på väg rakt in i skinnet på en. Har nog inte ett enda sätt heller som matchar med varandra och sen är frågan om man egentligen har rätt storlek. Skönhet kommer ju från insidan(!?!?! yeah right) och eftersom jag är på förnyningshumör så täker jag jobba utifrån och in.



Passar på att sy ihop ett par vingar med när jag ändå är på g. Du ser vad lite nya underkläder gör skillnad, de här töserna är ju ursnygga! (hehehehe as if). Önskar dock att Victoria Secret fanns i Sverige för att hotta upp oss lite även om kedjorna har förbättrat sig nämnvärt det sista och kommit med fina kollektioner. Så dagens to do är att gå all in och shoppa loss bland spetsiga ting.

Tuddeluuu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar