torsdag 1 december 2011

Dagens MostHave

Torsdagen börjar gå mot till slut och som vanligt vid denna tiden undrar jag var i hela fridens namn veckan tog vägen?!? Imorgon fredag och helg. Det får mig osökt att tänka galej och därför vill jag vädra klänningar igen!

Marc by Marc Jacobs ca 3500:-

Först ut en långärmad historia med v-hals. Dressat och satans så elegant. Kanske är mycket pengar för en blåsa men när man väl fått på sig en sådan här rackare så blir den på. Värt varje krona för detta är kvalité mitt herrskap.


Garden Placement Shift Dress
Oasis ca 700

Ett lite konstverk att sick-sack runt i en afton. Himla snygg. http://www.oasis-stores.com/ har en väldans massa trevliga fodral att smycka sig med så tassa in där och ta en sväng om vetja.


Wanda Dress by Jones and Jones**
TOPSHOP ca 800


Javisst! Kunde liksom inte klicka mig förbi denna, ja jag vet paljetter. Återfall. Också denna i långärmat, me like a lot. Allt borde vara långärmat.

Tänk glamour imorgon när ni klär er, det är ju fredag!

Tuuudddeeelluuu
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar