söndag 18 december 2011

Dan före dan, före dan, före dan...




Nu är alla ljusen tända och staken omgjord. Jag tappade fatet i golvet med så det är visst bestående. Pajade ett glas igår med så jag hoppas för allt i världen att det betyder tur!

Helgen har gått i ett. Glöggkväll och julgransbeklädnad. Om man ju får kalla vår gran för julgran...







Skrattade precis hela dagen åt den stackars "granen".

Idag är det städning, fika och handling på schemat. Bara mina favorit sysselsättningar... Fika är klart trevligt men en himla massa hemmafrus aktiviteter kan jag gärna vara utan...

Tuuuuudeeluuuu
xoxo

2 kommentarer:

  1. Hahaha! Jag tyckte att vår gran kanske var lite gles, men den är ju inget mot er! =)

    SvaraRadera
  2. Nä den är galet mager vår stackars gran... Borta på Morkullevägen är det lite knapert;)

    SvaraRadera