fredag 16 december 2011

Dagens MostHaves

Jaha mitt herrskap fröken dream-girl är tillbaka i kulisserna för att skapa ha-begär. Tänkte nu när det börjar lacka mot jul att jag ska fokusera på klänningar och bling-bling. Och så väntar ju nyår runt hörnet, perfekt tillfälle till att verkligen klä upp sig.
Vi börjar med lite deluxe tycker jag...


Valentino Platform boots with perforated details
Valentino 7695:-

Hoppla, hoppla vad snygga. Stövletter är megaläckert och ger en fantastisk siluett på de små spirorna.


Stella McCartney 
Stella McCartney ca 85 000:-

Jag hade varit sjukt het i denna lilla blåsan, no question about it. Och 85 lakan är ju precis vad jag har i madrassen att bränna loss på en klänning, hur bra som helst.


Anita Ko 
Anita Ko ca 180 000:-

Ja drömma går ju, men så fint. Vingar ger hopp. Aldrig hört talas om fröken Ko men smycken kan hon.

Tar vi helg igen, helvete vad tiden tickar på. En vecka till tomte kommer och skrämmer skiten ur de stackars små barnen. Härligt.

Tuuddeeelllluu
xoxo





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar