tisdag 20 december 2011

Dagens MostHaves

Nytränad och fin har jag parkerat arslet i soffan för att erbjuda tingel och tangel. Så det är väl ingen mening med att tjata utan det är bara att kavla upp armarna och sätta igång och arbeta. Tut tut.


Vero Moda - Barbara Dress
Vero Moda 499:-

En enkel och snygg svart historia med upplyftande detaljer. Tänkte att jag skulle go bananas på övriga ting och då är en svart bas något att rekommendera så att inte julgrans varning utspelar sig.


Knitted Gold Sequin Jacket
Topshop ca 700:-

Här kommer mina bananer. Den lilla paljettjackan gör entré och succé. Behövs inte så mycket mer när man blingar till det såhär.
mango.com 499:-


Men jag tror att det kan blinga lite till idag. En clutch att bära med sig till festligheterna är to die for, slippa att släpa runt på ett stort as. Och skulle man till allförmodan (händer mig jämt) förlägga den någonstans så lär man hitta den igen. Follow the bling.

Tada färdig!
Nu ska jag forsätta gosa loss i soffa innan sängen skriker mitt namn.

Tuuudddeeeelluuu
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar