fredag 2 december 2011

Dagens MostHaves

Fredag! Pizza, vin, godis och idol. Då var det bara lite tygstycken som fattas...
Kommer här!


Balenciaga Wedge heel bi-colour ankle boots
Balenciaga 8895:-

När ska jag få dessa att tippa runt i??? Smaka bara på namnet, Balenciaga, mmmm. Vill ha, vill ha, VILL HA!!


Yves Saint Laurent Roady hobo väska
YSL 14 495:-

Gled visst in i drömmarnas land samtidigt som jag gled ner i soffan. Men titta så fiiin. Vill ha, vill ha, VILL HA!!


Stella McCartney Grovstickad kofta
Stella McCartney 7995:-

Jag håller på att trillar ur skinnet på mig själv. Har pytteskinn och tänker på hur fab jag hade varit i denna stickade skönhet. Vill ha, vill ha, VILL HA!!

Sådär ja då har jag spenderat en hacka på en halvtimme. Helvete vad pantburkar det blev denna gången...

Med det tar jag helg. Tycker att jag jobbat hårt denna veckan och behöver vila, speciellt efter denna omgången.

Tuuudddeellluuu
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar