fredag 9 december 2011

Dagens MostHaves

Ahhh röven parkerad i soffan, precis som det ska vara.
Då tar jag mig och drömmer mig bort en sväng igen då och med fredag och allt så tar jag i lite extra...


Bottega Veneta 
Bottega Veneta si sådär på en höft tio lakan

Ohhh my, oh my i´m in love. Valla runt denna lilla läckerbit på gator och torg, jo jag tackar. Dreglade till vid första ögonkastet.


Miu Miu 
Miu Miu ca 3700:-


Cashmere... Javisst. Undrar hur det känns? Lent som tusan gissar jag. Rullar gärna runt ett par varv i denna skapelsen.


Burberry 
Burberry ca 2500:-

Like a glove sitter nog dessa med all säkerhet.

Skulle givetvis se bedrövligt läcker ut i allt det här. Tar gärna emot gåvor om någon undrar...

Så ja med detta så rundar vi av för denna veckan och ser framemot helgen.
Auf wienersnitzel alle.

Tuuudddeeellllluuuuuuuuuuuuuuu
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar