torsdag 17 november 2011

Dagens MostHave

Det börjar att bli lite kyligt därute och huvudet behöver prydas med något varmt och snyggt. Därför ska det göras en djupdykning bland huvudbonaderna för att hitta något tjusigt att sätta på min skalle.

Zoul 179:-

Nu är marsvinen i faren igen och en pälsmössa har skapats. Jag gillar dessa vansinnigt mycket då de inbringar en lyxig rysk tant känsla. Och det är väl det som man vill åt eller hur...


Siberia Hat
PeakPerformance 600:-

Och här har pälsen flyttat in i mössan och värmer inne från och ut. Tror att jag gillar denna varianten om möjligt ännu mer.


Clayton  Beanie - 025_MID GREY HEATHER - Caps / Hats, from Tommy Hilfiger
Tommy Hilfiger 600:-

Och en klassisk variant med  kabelstickat i härlig grå färg.

Som vanligt så tror jag att jag behöver alla tre... What else!?!

Tuuudddeeelluuu
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar