måndag 7 november 2011

Dagens MostHaves!

Måndag.... Då behöver man lite uppiffning för att överleva veckan och finns det något bättre än att vältra sig i glimmande ting.

GinaTricot 499:-
Jag är ledsen men jag hade visst lite mer paljetter i bakfickan som behövde komma fram... Har ni sett så snaskigt härligt med en kavaj! Erkänn att humöret åkte rätt upp i taket!?!

GinaTricot 299:-
Och varför inte en liten paljettunika under den fina kavajen. Kommer att bli som ett helt ljusspel när man kommer glidandes över parketten.


GinaTricot 99:-
Gillar när jag inte behöver lämna affären för att tillfredställa mitt bling-behov. Och varför inte gå all-in när man ändå är i farten, do it. Det bästa är att hela bling outfiten kostar under tusenlappen, det är läckert. Älskar GinaTricot för allt tingel tangel!

Och ja jag ska lägga in mig på rehab efter detta...


Tuuudddeeellluuu
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar