lördag 12 november 2011

Dagens MostHaves

God afton. Lördagskväll och ni flesta glammar loss alldeles fullständigt medans jag ligger utsketen på sofflocket. Min kväll är så långt i från glamour man kan komma och är tillbaka i morgonrocken men oj så gott. Känner mig vansinnigt gosig här under filten så jag får nog bjuda på lite mys.

Holiday Down Slippers
Lexington 595:-
Oj så gossiga tofflor. Mysfaktor lika med vrålhög och vilken uppimpning av tassarna sen.

Holiday Women's Nightgown, Bright White/Dress Blue
Lexington  995:-
Och så vill jag ha på mig den här lilla nattasärken till också. En kopp med varm choklad och reklamfilmen är i full rullning.


Star-Striped Shawl, Grey
Lexington 795:-
Jag kom inte längre än till Lexingtons hemsida. Vansinnigt snygga myskläder. En lite scarf att värma halsen med får bli pricken över.

Tuuudddeeelluuuu
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar