fredag 25 november 2011

Dagens MostHave

Fredag igen och dags att damma av sig veckan och sätta igång att fira helg. Men what to wear när man håller på!? Detta tycker jag verkar vara en bra idé:

GinaTricot 249:-

Trevlig lite svart rackare att lufta runt. Propert läcker sådär.


Cubus 99:-
Diggar dessa statement halsbanden eller hundhalsband om man så vill. Guld är vansinnigt snyggt till svart med, lyfter liksom.


Nelly  Shoes - Hilda
Nelly Shoes 379:-

I love röda pumps, det är hot as hell. Och jag älskar priset på dessa foxiga pjuksen.

Sådär ut och fira helg.
Nu ska jag fortsätta att pimpla skumpa och trycka i mig mer choklad. Imorgon tar jag ledigt från bloggeriet och det tänkte jag fortsättningsvis göra varje lördag. Ska försöka mig på att skaffa mig ett liv och inte hänga  vid datorn i tid och otid.

Tuuuddeeellluuuu
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar