onsdag 9 november 2011

Dagens MostHaves!

Dagens ekonominyheter meddelade att försäljningen av kläder har sjunkit med 5,2% och skor med 2,3%. Det är inte ok. Funkar inte lilla ekorrehjulet så funkar ingenting. Se så ut och shoppa med er annars ligger vi risigt till!





Skor - Tommy Hilfiger: Amy 4 | Yttersidan av skon
Tommy Hilfiger 2599:-
Gudars skymning vilka läckerbitar! Ögonen mina fullkommligt sprang i kors här och en aning drägel uppstod i höger mungipa. Love at first sight. Wiiiieeee jag måste ha.















H&M 99:-
Ett helvete att få med den jävla sjalen på bloggen, hur svårt ska det vara?!?! Har hållit på att svettas i en halvtimme nu med att försöka få in den. Detta är det bästa som jag kan göra.... Men den är så fräck att jag inte riktigt bara kunde släppa det.


Acne 1495:-

Ett par jeans som sitter som en smäck och ger en läcker häck. Varsågoda.
Och med det säger jag godnatt.

Tuudddeellllluuuu
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar