tisdag 8 november 2011

Dagens MostHaves!

Jaha då var det dags för modelejonet igen. Jag lovar att paljetterna är ur mitt system idag och nya tag kommer att genomlysa dagens inlägg.


Replay 2049:-

En kort fluffjacka att svansa runt i innan vintern alldeles smäller till. Fast just nu är det ju i och för sig rena sommarvädret ute men ändå. Vrålsnygg modell.


GinaTricot 399:-
 Jaha då var jag där igen, GinaTricot. Man skulle kunna tror att jag är sponsrad men icke. De har bara lyckats extremt bra med höstens kollektion så det är därför som jag inte kommer därifrån. Inte för att jag skulle ha någonting emot att tokblogga om Gina för en slant, det är bara att slå en pling.
Nåväl tillbaka till tröjan. Hur coolt som helst, simpel as that.


Soaked in Luxury Lea Leggings Black på Bubbleroom.se
Soaked in Luxury 499:-

Leggings, kvinnans bästa vän. Lite lack och läder föll mig på läppen. Kul när man kan pimpa upp sig lite med enkla medel.

Tar vi godnatt på det.

Tuuuddeeelluuu
xoxo




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar