söndag 20 november 2011

Dagens MostHave

Jaha då sitter man nerparkerad i soffan igen och ska brainstorma fram lite tyg till omgivningen. Undrar i vilken ände ska man leverera ifrån idag då...
Jag skulle faktiskt behöva lite nya träningskläder så jag ballar ut och ägnar mig åt denna kategori idag.


ADIDAS W 3S 3/4 PANT TURQUISE / PINK
Adidas 349:-

Åhhh härlig färgklick att studsa runt i. Och med rosa ränder med så känns det ju helt klockrent.


NIKE W FLUX TANK BLACK
NIKE 399:-

Linne är bra när man ska svettas. Gott med lite slappt sådär så inte fettet skaver emot hela tiden och skapa smärta.

NIKE W PR STRAPPY BRA TREASURE BLUE / WHITE
NIKE 299:-

Ja målet/drömmen är ju att kunna hoppa runt bekymmerfritt i ett sådant här liten tuttvärmare. Men torktumlaren på magen har hängt med i hela mitt 30-åriga liv så jag tror inte att den ska ge med sig nu på äldre dagar.
Men drömma går ju...

Tuuudddeelluuuu
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar