lördag 19 november 2011

Dagens MostHave

Natten är svart och jag lika så. Kan inte riktigt bestämma mig vad som ska luftas en lördag som denna. Så varsågoda, triss in black my ladies och gentlemens..



Ginatricot 399:-

Fransar. När behöver man inte fransar!? Lämnar denna till er fantasi och med fria händer.


Acne - Darling
ACNE 4495:-

Tänk er att valsa runt en hel kväll på dessa spikarna. Oh my vilken klack! Bar- eller soffhäng är nog till att rekommendera.


Urban Expressions Monique Bag Bubbleroom.se
Urban Expression 549:-

Nytt märke för mig och det är ju alltid trevligt att introducera för omvärlden. Lite tofsar här och lite kedja där och jag dreglar i alla fall.

Nu ska trötta jag dra täcket över huvudet och släcka så det blir fullständigt kolsvart.

Tuudddddeelluuuuu
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar