fredag 18 november 2011

Dagens MostHave

Fredagskväll igen och jag spricker snart av allt smågodis som passerat mina läppar. Lagom är överskattat om du frågar mig. Känner mig lite smålat ikväll som jag modegräver på http://www.nelly.com/ fast med gott samvete. De har ju så mycket trevligt under en och samma sida.



Orion London - Eden Blouse
Orion London 899:-

Blus. Inte så himla otippat antar jag... Men händer det ju en himla massa spännande med alla ränder och grejor.


Hunky Dory - Essential Shawl
Hunky Dory 1079:-

Galet snygg stickad tröja för svinkalla höstkvällar. Sjukt läcker och det vore till att begå ett brott om inte en sådan pyntar min överkropp inom en snar framtid.


Mango - Nikel Jeans
Mango 599:-

Snygga svarta spiror med lite dragkedjor som piffar och piggar upp. De blå klackisarna var väldans trevliga till, lite fredagsparty över det hela och de hängde med på köpet. Blått är helt klart så kungligt.

Nu ska jag fortsätta kränga lite godis.

Tuuuddeeellluuu
xox

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar